Ironman Luxembourg 16 juni 2019

Remko van den Bungelaar heeft in Luxemburg zijn eerste halve Ironman triathlon volbracht.

Remko: "Hehe het zit er op, Mijn eerste halve ironman een eindtijd van 6:09:20 niet helemaal waar ik op gehoopt had, tijdens het fietsen kreeg ik na 50km kramp in mijn bovenbenen dus de laatse 40km maar met verstand en iets rustiger uitgefietst, maar toen het hardlopen de kramp en pijn zat er nog steeds in en ging niet meer weg af en toe moeten wandelen en soms zelf oefeningen erbij moeten doen. maar al met al super blij dat ik hem uitgelopen heb.." Mooie prestatie Remko!!

Recente blogposts

Alles weergeven

Commanderije cross Milheeze 3 maart 2024

Pim van de Oever en Richard Verberk liepen in Milheeze de lange cross onder prima omstandigheden. Pim finishte in 40.18 en Richard in 43.53, hij behaalde daar een 3e plaats in de M40. Jeugdlid Ties Pe

Etten-Leur / Belfeld / Apeldoorn 4 febr. 2024

Op verschillende fronten waren deze dag weer leden actief. Remko van de Bungelaar was in Etten-Leur voor een Run-Bike-Run over 6-20-3 km op een technisch parcours. Remko finishte in 29.16 - 58.26 - 14

Vlakwatercross Venray 28 januari 2024

Prachtig loopweer en een prima beloopbaar parcours dit jaar in Venray. Net als voige week in Berg en Dal toch weer de nodige Olympus leden aan de start. Lange cross 8 km Pim van de Oever 32.