Zwemvereniging

zwemmen 1.jpeg
Waar en wanneer

De zwemtrainingen van  AV-Olympus vinden plaats op zondagmorgen van 9.00 uur tot 10.00 uur.

We zwemmen in het Zwembad Het Hoogkoor te Boxmeer. We trainen wekelijks. Het zwemseizoen loopt van september t/m juni. De zwemtraining staat onder begeleiding van de gediplomeerde zwemtrainers Jos Hendriks en Hans van Hooij

Voor wie

Wat moet je kunnen om bij ons te trainen? Wat wij vooral vragen is enthousiasme en een goed humeur! Zowel de beginnende recreant zwemmer als de ervaren zwemmer, zijn bij ons van harte welkom en op hun plek.

De training

De trainingen zijn heel geschikt om de conditie en zwemtechniek op peil te houden of te verbeteren. Het accent ligt in het eerste gedeelte van de training op techniek en het tweede gedeelte op conditie. Als je wilt trainen en toch je eigen zwemschema wilt afwerken, dan kan dat ook. Indien gewenst kan de trainer je nog wat aanwijzingen en tips geven.

Doel van je zwemtraining

Waarom aan de zwemsport beginnen? Omdat zwemmen een van de weinige sporten is waarbij je niets overbelast. Dit maakt zwemmen tot een zeer goed alternatief als je bv andere sporten niet meer mag uitoefenen vanwege blessures. Ook als je van plan bent om af te vallen dan is de zwemtraining aan te raden.

Kosten

Er zijn ongeveer 35 zwemtrainingen per kalenderjaar (september t/m mei). De contributie voor het zwemmen bedraagt € 204,00. Voor een uur zwemtraining onder begeleiding betaal je dus € 5,80.
Twijfel je nog? Als je interesse hebt, dan mag je een paar keer gratis en vrijblijvend komen meetrainen, om te kijken of het jou aanspreekt. Daarna beslis je pas of je lid wordt van onze zwemgroep.

Lidmaatschap

Na enkele vrijblijvende proeflessen kun je aangeven of je lid wilt worden. Indien je besluit om lid te worden, stuurt de secretaris jou een e-mail, waarin je je persoonsgegevens door kunt geven. Jaarlijks in november wordt de contributie betaald.

Informatie

Voor meer informatie kun je terecht bij: Mien Coenengracht, voorzitter. Tel:  0485 – 454058

Mailen mag ook : secretaris@av-olympus.nl