Club uitje 22 juni 2024

Onder prima weersomstandigheden kon ons jaarlijkse club uitje plaatsvinden. De organisatie had gekozen voor een mooie fietstocht. Vanf de start in Wanroij ging naar het Maasheggengebied in Oeffelt met daarbij stops bij enkele leden en aan de Maasoever. Ondertussen moesten enkele opdrachten worden uitgevoerd waarbij de foto-serie het moeilijkste onderdeel was. Iedereen keerde uiteindelijk weer voldaan terug naar de tuin van Marjo Geene. Daar kon nog worden genoten van een drankje en een hap van de barbecue. een geslaagde middag waarbij circa 20 leden aanwezig waren.

Molenhoeks Makkie 20 oktober 2024

Een grote groep Olympus-leden aan de start bij deze pittige loop door de bossen rondom Molenhoek. Veel klimmetjes en lastige afdalingen...